Sobota, 9 listopadu, 2024

(případovka): Sežeňte nám projekťáka v Turecku

Samozřejmě, že stále fungují letité principy nabídka versus poptávka. Firma zveřejní nabídku volných pracovních pozic. Případní zájemci posílají životopisy a hlásí se do výběrového řízení. Je však třeba rozlišovat psychologii náboru dle profesních odvětví, dle pracovní pozice a dalších důležitých parametrů. Jinak a na jiných portálech budete hledat soustružníka, jinak a jinde zase představitele vysokého managementu či nukleárního fyzika. 

Současný trh nabízí méně odborníků strojírenského zaměření, naopak mnohem více volných pracovních míst. Poptávaný si tak vybírá pro něj tu nejlepší příležitost. 

Důležitá je otázka, proč by měl vybrat zrovna Vaší společnost oproti konkurenci? 

Jsme schopni oslovit také ty, kteří aktuálně práci nehledají. 

Běžné portály, nabízející pracovní příležitosti, navštěvují v drtivé většině lidé, kteří aktivně vyhledávají novou práci. My však umíme oslovit i ty, kteří aktuálně novou práci nehledají, ale které by zajímavá nabídka mohla zaujmout. Jak jim však předat tuto informaci a jak se trefit do černého? Soustružníka totiž nebude zajímat ředitelská pozice a naopak. Máme roky prověřené strategie, díky kterým zacílíme na vhodného kandidáta, ať už surfuje na mobilu v metru v Praze, ve Vídni nebo v Sydney, na počítači v kanceláři nebo doma. 

Vy definujete pracovní pozici, my sestavíme profil kandidáta.

Je zbytečné oslovit tisíce, desetitisíce lidí, kterých se daná pracovní pozice vůbec netýká. Díky popisu vhodného kandidáta, specifikace, jaké klíčové vlastnosti má mít, jakou praxi a jaké zkušenosti má mít, sestavíme osobnostní profil. Poté zacílíme jen na osoby splňující Vámi zvolené požadavky. Tento proces nazýváme HR mining
a funguje u nás i v zahraničí. 

Pracujeme na světově uznávané platformě Linkedin. V týmu máme specialisty s certifikáty Linkedin Ads Certified Professional

Sežeňte nám projekťáka v Turecku, znělo zadání.

Nedávno jsme dostali úkol najít pro strojírenskou společnost v Turecku projektové manažery. Spustili jsme kampaň na sociální síti Linkedin. Získali jsme celkem 209 kontaktů na kandidáty, kteří splňovali firmou stanovené podmínky. 

Profil kandidáta: projektový manažer v oboru military, aviation, aerospace nebo machinery.

Oslovili jsme celkem 2393 lidí. 97% z nich pracovalo na pozici projektový manažer. Konkrétně 45% v oboru vesmírná výroba, 43% v oboru machinery, 13% v oboru aviation a aerospace. Ze 44% se jednalo o začínající manažery. Z 33% jsme oslovili zkušené manažery s letitou praxí. Z 5% pak ředitele a ze 2% dokonce majitelé firem. O pracovní pozici se nejvíce zajímali zaměstnanci velkých firem (5001 – 10 000 zaměstnanců) a naopak těch menších (51 – 200 zaměstnanců). 50% oslovených pocházelo z Ankary, hlavního města Turecka. 

Jednoduše jsme tedy zacílili jen na ty, kteří odpovídali popisu. Ti, které nabídka zaujala, vyplnili krátký formulář s kontaktními údaji. Ty jsme předali firmě, která následně se zájemci pokračovala ve výběrovém řízení. Takzvaná WIN, WIN, WIN situace.

To vše jsme byli schopni zrealizovat průměrně za 2,08 USD za osobu. 

Chcete pomoci najít vhodného kandidáta na pracovní pozici ve Vaší firmě? Ozvěte se nám a společně to vymyslíme. 

Zdroj: digitaal.cz

RELATED ARTICLES