Velká dřevěná srdce zdobí další tři turisticky zajímavá místa v regionu. Srdce slouží jako designové lavičky a zároveň jsou ideálním bodem pro pořízení fotografií z výletu. Fotopointy, které nechala instalovat centrála cestovního ruchu Moravskoslezského kraje ve spolupráci s Hitrádiem Orion, lidé nově najdou v areálu Lodičky Dokořán v Karviné, v Krnově u rozhledny Cvilín a u Slezské Harty v Leskovci nad Moravicí.
„Jsem moc rád, že ve spolupráci s krajskou centrálou cestovního ruchu ještě více zviditelňujeme oblíbené lokality v kraji. Věřím, že fotopointy přispějí ke zvýšení návštěvnosti, stanou se milou připomínkou příjemného výletu a lidé se budou na místa i rádi vracet. Fotolavičky vyrobili učni krajské Střední školy řemesel ve Frýdku-Místku. Těší mě, že tak přispěli k rozvoji turismu u nás v kraji,“ řekl hejtman Moravskoslezského kraje Jan Krkoška s tím, že kraj pravidelně investuje do rozvoje cestovního ruchu a i v letošním roce jsou v rozpočtu vyčleněny finance na rozvoj cykloturisty nebo třeba pořízení vyhlídkových mol na některých přehradách v kraji.
Krajská centrála cestovního ruchu pokračuje v úspěšném projektu. „Od loňského roku se lidé mohou těšit z fotolaviček instalovaných na Lysé hoře u Bezručovy chaty, na Ondřejníku u roubenky a v Karlově Studánce. Tento rok se projekt rozšířil i do dalších, méně exponovaných lokalit. Letos jsme se rozhodli na úspěšnou kampaň navázat a umístili jsme další tři kusy fotolaviček – v areálu Lodičky Dokořán v Karviné, v Krnově u rozhledny Cvilín a u Slezské Harty v Leskovci nad Moravicí. Cílem projektu je nabídnout lidem tipy na nové výlety,“ zmínil jednatel krajské centrály cestovního ruchu Moravian-Silesian Tourism Petr Koudela.
Fotolavičky podpořilo i Hitrádio Orion, které prostřednictvím svých sociálních sítí vytvořilo k projektu i soutěž. Lidé mohou posílat fotografie nebo navrhovat nová místa pro umístění dalších fotolaviček.
Zdroj: TZ MSK