Sobota, 22 června, 2024

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků,” vysvětluje Lenka Tenglerová, manažerka značky Kofola. 

Kromě nového televizního spotu spustí Kofola originální letní aktivaci v gastro provozovnách s názvem Kofola za pusu. „Každý, kdo si v pátek objedná Kofolu ve vybraných provozovnách, a dá si pusu se svou drahou polovičkou před obsluhou, dostane další Kofolu zdarma. Přece jenom i polibek je forma dotyku,” doplňuje Tenglerová. 

Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky vždy v pátek, a to v termínu od 31. května do 31. srpna. Akce je omezená na jednu Kofolu na osobu a platí do vytočení zásob dané provozovny. V dalších zhruba 3000 podnicích budou k dostání speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou jednoduše označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky. 

Z mnoha odborných výzkumů víme, že intimní doteky mají jinou kvalitativní hodnoty než doteky formální. Objímání, polibky nebo masáže mohou nejen snižovat hladiny stresových hormonů a zlepšovat celkové zdraví, ale díky vyplavování oxytocinu, často označovaného jako „hormon lásky“, posilují i pouto a důvěru mezi partnery a podporují pocit blízkosti a bezpečí. A to se samozřejmě nemůže dít, pokud své vztahy schováme do online virtuální prostředí, kde hrají prim naše představy a fantazie, které nemají s realitou nic společného,” uvádí párový terapeut Honza Vojtko.

Seznam zapojených gastro podniků je dostupný na obsahovém webu www.kofola.cz/laskyplnakofola. Každý si zde může navíc vytvořit i vlastní Kofoláskovou mapu dotyků, díky které snadno popíše a se svou polovičkou nasdílí oblíbená místa pro dotyky.

Láskyplný páteček je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy rodinná nápojářská společnost nadělila svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Originální žádost o Láskyplný páteček, kterou mohou lidé vytvořit na míru svým zaměstnavatelům, zpřístupnila na webu, stejně jako i seznam firem, které se k iniciativě doposud připojily. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech. 

O Kofole
Kofola odstartovala svou cestu československými dějinami v roce 1960. Poté, co z nejvyšších státních míst vzešlo zadání vytvořit ryze československý nápoj, který bude schopen konkurovat západním kolám. Úkolu se chopil doc. Zdeněk Blažek, CSc., který vytvořil tu správnou formuli pro sirup KOFO, jehož základem je čtrnáct bylinných a ovocných složek. Originální Kofola si brzy získala srdce Čechoslováků a její věhlas rostl. Až Sametová revoluce vrazila do éry Kofoly klín… S opět nabytou svobodou rostla chuť Čechoslováků po dříve nedostupných zahraničních kolách a Kofola mizela z výsluní. Nový život jí vdechla po roce 2000 až rodina Samarasů, která se zasloužila o její comeback. Dnes patří tradiční bylinková Kofola Original do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, jednoho z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů se 14 výrobními závody na pěti evropských trzích. Do produktového portfolia firmy patří tradiční hroznová Vinea, pramenitá voda Rajec, minerální vody Korunní, Ondrášovka a Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, dětské nápoje Jupík nebo energetický nápoj Semtex. Pod křídly skupiny Kofola najdete i LEROS, tradičního výrobce bylinných směsí, a českou značku UGO, která prorazila díky čerstvým šťávám a konceptu zdravého stravování. Samostatným pilířem skupiny se letos stala i společnost Pivovary CZ Group, pod kterou spadají tradiční pivovarské značky Zubr, Holba a Litovel.

Zdroj: TZ Kofola ČeskoSlovensko a.s.

RELATED ARTICLES