Frýdek-Místek opět podpoří živnostníky. Po úspěšných prvních dvou ročnících opět zahájí akademii Podnikej FM. Na programu budou podnětná setkání, semináře a workshopy. První seminář se uskuteční již 25. září v místecké knihovně. Zájemci se mohou díky finanční podpoře města účastnit akademie zcela zdarma.
Do Frýdku-Místku se vrací akademie Podnikej F-M. Úspěšný projekt nabídne od září 2023 do června 2024 celkem 8 seminářů a workshopů. Živnostníci během nich mohou získat tipy jak na marketing, focení nebo například tvorbu krátkých videí.
„Oba dosavadní ročníky měly úspěch a kladné odezvy, proto jsme uspořádali akademii i letos. Chceme tímto způsobem pomoci našim podnikatelům. Na workshopech se setkají s odborníky na daná témata, mohou navzájem sdílet zkušenosti a třeba i začít spolupracovat,“ uvedl náměstek primátora pro územní plánování a rozvoj, stavebně správní činnosti, ekonomický rozvoj a podnikání, dotace a integrované teritoriální investice Jakub Míček (ANO 2011).
Semináře budou zaměřeny na marketing, focení produktů a služeb, cenotvorbu, projektové a plánovací nástroje, videa na Facebook a Instagram (Reels), aranžmá výloh, práci s recenzemi a profily na Mapy.cz a Google Maps. Na semináře naváží také inspirativní setkání. Součástí budou také osobní setkání a networking.
„Jsem moc ráda, že navážeme na semináře a setkání, které probíhaly pod hlavičkou Podnikej F-M v letech 2021 a 2022. Účastníci, kteří se zúčastnili těchto prvních dvou ročníků se nemusí bát, že přijdou o informace o plánovaných akcích. Automaticky jim budou chodit e-maily i v tomto ročníku. Kromě pozvánek na semináře budeme přinášet i tipy na užitečné nástroje pro podnikatele nebo dotační výzvy,“ doplňuje organizátorka akademie Podnikej F-M Kamila Smutná z neziskové organizace Progresko, která formou vzdělávacích akademií propojuje samosprávy s jejich živnostníky a malými obchodníky.
První seminář se uskuteční již 25. září od 14.30 v místecké knihovně.
Účastníci se v něm budou věnovat marketingové strategii své značky. Lektorem bude Radim Uher z marketingové agentury Dva Mluvčí, který účastníkům ukáže, jak zmapovat situaci značky na trhu a jaké si pro komunikaci určit cíle a akční kroky.
O týden později, 2. října, se pak účastníci zaměří na praktické příklady marketingových strategií a proberou strategii pro svou konkrétní značku. (Podrobný harmonogram viz níže.)
Další informace k akademii Podnikej F-M a registraci jsou k dispozici na stránkách www.podnikejfm.cz.
(Na fotografiích jsou zachyceny akce minulých ročníků Podnikej F-M.)
Zdroj: frydekmistek.cz