Sobota, 27 července, 2024

Firemních profilů na českém Linkedin raketově přibývá! Vy tam ještě nejste?

Pandemie a veškerá omezení otestovala každého z nás. Pro mnohé to doslova byla vysoká škola života. Jak totiž vést firmu, která musí být zavřená? Jak realizovat obchodní činnost, když se nemůžete s nikým potkat? Jak se během nouzového stavu seznámit s někým novým?

Na tyto odpovědi začala firmám odpovídat profesní síť Linkedin. Zde totiž neexistují žádné zábrany. Celý svět má doslova po ruce. Můžete se seznámit s kýmkoliv a především zde najdete opravdu velmi zajímavé kontakty na lidi ze všech různých odvětví všech různých postavení od běžného zaměstnance až po ředitele nebo majitele firmy.

V letošním roce slaví Linkedin 20 let. Je o kousek starší než populárnější Facebook. Před pandemií, tedy v roce 2019, mělo na profesní sítí aktivní profil 27 000 českých firem. Jen za pouhé dva roky přibylo dalších 16 000 firem!
Je jich nyní celkem 43 000!

Pouze 2,5 % aktivních uživatelů = příležitost pro vás

Drtivá většina uživatelů (máme na mysli firemní i soukromé profily) je na této síti spíše pasivní. To znamená, že sledují příspěvky ostatních, ale sami vlastní obsah nevytvářejí. Oproti Facebooku, který je až nepřirozeně přesycený (a to i nekvalitním) obsahem, Linkedin je stále pole neorané. Aktivní uživatelé tak mohou brzy získat vysokou pozornost.

Klíčová osobnost firmy přitahuje pozornost

Reklamního obsahu, který propaguje produkt nebo samotnou společnost v tom nejkrásnějším světle, je všude kolem spousty. Více než po obsahu, ve kterém je propagovaný subjekt vyobrazen v tom nejdokonalejším světě, lidé touží po autenticitě. Značka, byť je světová a velice oblíbená, nemusí zákonitě na profesní sítí dosahovat nejvyšších výsledků. Příkladem toho je profil Thomase Schäfera, ředitele Škody Auto, který má mnohdy vyšší dosah příspěvků než tomu je u firemního profilu.

Proč tomu tak je?

Také zveřejňuje fotky vozů, píše o firemních novinkách a zajímavostech podobně jako firemní profil. Rozdíl je v tom, že na osobním profilu je prostor pro vlastní názor, emoci či pohled do zákulisí. Autenticita a opravdovost, mnohdy originální obsah bez úprav, umělého světla a profi fotografů, prostě tady a teď. Opravdovost. Lidé chtějí vidět věci tak, jak opravdu vypadají. Ne tak, jak vypadají po mnoha úpravách v grafických programech.

Jste majitelem, ředitelem, manažerem firmy a uvažujete o firemním nebo soukromém profilu?

Rádi vám pomůžeme prosadit se na největší profesní síti na světě. Můžeme o tom nezávazně povykládat u kávy, co říkáte?

Zdroj: digitaal.cz

RELATED ARTICLES