Pondělí, 16 září, 2024

Coca-Cola HBC povyšuje interní talent a oznamuje změnu ve vedení

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s potěšením oznamuje jmenování Dimo Dimova do funkce generálního ředitele společnosti s platností od 1. srpna. Dimo na této pozici nahrazuje Dana Timotina, který po 4 letech v této funkci nově převezme v pozici generálního ředitele vedení egyptské pobočky Coca-Cola HBC. Novou obchodní ředitelkou se navíc stává Mária Kolarovská, první žena na pozici obchodní ředitelky v historii společnosti.

Dimo Dimov

Dimo Dimov (44 let) se stává generálním ředitelem z pozice obchodního ředitele pro Českou republiku a Slovensko, kterou zastával v uplynulém roce. S více než 23 lety obchodních a manažerských zkušeností ve střední a východní Evropě nastoupil Dimo ​​​​do společnosti v roce 2019 jako ředitel divize Commercial Excellence. Později vedl divizi New Business Development, rozšířil portfolio nápojů společnosti pro každou příležitost 24/7, zahájil prodej značek Costa Coffee a Caffè Vergnano a navázal partnerství se značkami Bacardi-Martini.

„Zaměřuji se na strategický rozvoj našeho jedinečného a unikátního nápojového portfolia, které tvoří značky jako Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuze Tea, Cappy, ale také nápoje pro téměř jakoukoli příležitost po celý den 24/7 – ať už jde o ranní kávu nebo sofistikovaný koktejl po večeři. Kromě toho se chci zaměřit na rozvoj talentu našich zaměstnanců – naše společnost nabízí fantastické pracovní příležitosti nejen v Česku a na Slovensku, ale i v dalších zemích, kde působí Coca-Cola HBC a ještě širší systém Coca-Cola po celém světě. V rámci těchto dvou priorit chceme pomáhat našim zákazníkům rozvíjet jejich podnikání tím, že jim nabízíme naše řešení šitá na míru pro konkrétní části trhu.“ říká Dimo Dimov, nový generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Mária Kolarovská je novou obchodní ředitelkou

Mária Kolarovská (41 let), nová obchodní ředitelka, je příkladem úspěšného manažerského rozvoje ve společnosti. Mária pracuje v Coca-Cola HBC 20 let, začínala jako obchodní zástupkyně a prošla několika obchodními pozicemi, včetně regionální obchodní manažerky a následně obchodní ředitelky pro Slovensko. Od roku 2021 působila jako obchodní ředitelka kanálu HORECA v Česku a od roku 2023 v obou zemích, přičemž získala tisíce nových zákazníků. Mária se vždy zaměřovala na budování výkonných týmů a jejich rozvoj, které díky silné a konzistentní strategii dosahovaly vedoucího postavení na trhu. Zároveň vybudovala dlouhodobá partnerství se zákazníky přinášející další hodnotu a růst. 

Jmenování Márie Kolarovské první obchodní ředitelkou v historii Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je pro společnost významným milníkem a úspěchem a slouží jako inspirace pro budoucí lídryně. Jejím jmenováním má vedení Coca-Cola HBC v Česku a na Slovensku přesně 50% zastoupení žen, což je cíl, který si společnost stanovila napříč všemi manažerskými pozicemi.

O společnosti Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), působící v 28 zemích Evropy a Afriky. V Česku a na Slovensku zaměstnává téměř 1 000 pracovníků. Vyrábí a prodává komplexní portfolio nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola. Od roku 2018 distribuuje značky skupiny Edrington. V roce 2022 se pro český trh stala výhradním distributorem prémiových značek alkoholu Bacardi-Martini, o rok později se stala vlastníkem značky Finlandia. Před čtyřmi lety uvedla na český a slovenský retailový trh produkty prémiové značky Costa Coffee, zároveň má výhradní zastoupení na českém i slovenském trhu pro prémiovou italskou kávu Caffè Vergnano. V rámci celého širokého portfolia nabízí společnost řešení pro širokou škálu příležitostí konzumace 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, zejména pro chvíle společenského setkání.

Zdroj: TZ Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. 

RELATED ARTICLES