Neděle, 14 srpna, 2022

Nově jmenovaný management Kia přispěje k dalšímu růstu značky v Evropě

  • Společnost Kia Europe posiluje manažerský tým v souvislosti s plánem strategického růstu v tomto regionu
  • Alexandre Papapetropoulos povýšen do pozice ředitele produktového plánování a tvorby cen
  • David Hilbert ze společnosti Kia UK se přesouvá do pozice marketingového ředitele
  • Modelová nabídka elektrifikovaných vozidel s moderními technologiemi; další vyprofilování značky Kia a zvýšení jejího podílu na evropském trhu

Společnost Kia Europe oznámila povýšení dvou klíčových manažerů do nových rolí v evropské centrále Kia se sídlem ve Frankfurtu. Alexandre Papapetropoulos se ujímá role ředitele produktového plánování a tvorby cen, zatímco David Hilbert posiluje tým v pozici marketingového ředitele. Obě tyto změny podpoří další růst značky Kia v Evropě v návaznosti na transformaci značky v loňském roce.

Papapetropoulos od zahájení kariéry v automobilovém průmyslu pracoval pro prémiové i mainstreamové značky na řadě klíčových evropských trhů. Díky svému vzdělání v technickém i ekonomickém oboru dosáhl jedinečné kombinace dovedností, které před nástupem do Kia Europe v roce 2019 uplatnil v různých oblastech produktového a strategického plánování. Přestože Papapetropoulos u značky působí teprve tři roky, dokázal změnit směr produktového plánování a též pečlivě sestavit nový tým se zaměřením na konektivitu a inovace.

Jako ředitel Kia Europe pro produktové plánování a tvorbu cen bude Papapetropoulos odpovídat za předřazené i následné fáze vývoje a řízení produktů. Jeho aktivity budou zahrnovat mj. produktové plánování, marketing produktů a tvorbu cen; díky svým technickým a konstrukčním zkušenostem přispěje k dalšímu rozvoji technologií napříč modelovými řadami.

Tým ve Frankfurtu dále posílí David Hilbert, nastupující do pozice marketingového ředitele společnosti Kia Europe. Hilbert disponuje 18letou praxí v oblasti automobilového marketingu, které nabyl v nejrůznějších rolích napříč tímto odvětvím. V roce 2016 nastoupil do společnosti Kia UK jako marketingový ředitel zodpovídající za marketingovou komunikaci, plánování produktů a výroby, marketingové programy a strategii MECA*.

Během svého působení ve Velké Británii přispěl Hilbert k setrvalému a rychlému růstu značky i dosažení rekordního 5% podílu na trhu v roce 2021. Jako marketingový ředitel Kia Europe bude Hilbert dohlížet nad celoevropským týmem marketingu zodpovědný za rozvoj značky a strategie, marketingovou komunikaci, digitální transformaci, sociální média, tiskovou a korporátní komunikaci.

Komentuje Sjoerd Knipping, viceprezident pro marketing a produktové plánování ze společnosti Kia Europe: „Nesmírně nás těší, že můžeme v nových rolích uvítat dva uznávané kolegy, a to právě v této vzrušující etapě společnosti Kia Europe. Máme velké plány ohledně dalšího technického vývoje a navýšení tržního podílu s novými elektrifikovanými produkty a vyprofilováním značky. Jmenování Alexandreho a Davida vnáší do našeho manažerského týmu novou energii a již se těším, až budeme spolupracovat na maximálním využití potenciálu značky.“

*MECA: zkr. mobilita, elektrifikace, konektivita a autonomní řízení.

Zdroj: www.kia-express.cz

RELATED ARTICLES