Čtvrtek, 13 listopadu, 2025

Rychlost sjednání i stabilita ceny na dva roky. Zákazníci oceňují online produkt společnosti E.ON

Rychlé sjednání a jistota férové ceny

Rychlé a jednoduché sjednání přes webové stránky a hlavně jistota ceny za dodávku elektrické energie na dva roky. Produkty s dvouletou fixací patří aktuálně k preferovaným volbám zákazníků, kteří přichází ke společnosti E.ON. Mohou být volbou i pro ty, kteří se ocitli v režimu dodavatele poslední instance kvůli ukončení činnosti jejich původního dodavatele. V takové chvíli je pro zákazníky důležité jednat rychle a získat klid kvůli jistotě dodávek i cenám elektrické energie.

E.ON posiluje důvěru nových zákazníků

Společnost E.ON si v poslední době vybrali jako svého dodavatele elektrické energie desetitisíce nových klientů, kteří hledají stabilního dodavatele s férovými podmínkami.

„Víme, že změna dodavatele může být pro zákazníky stresující. Proto jsme připraveni jim celý proces co nejvíce usnadnit. Nabízíme jednoduchý přechod, férové podmínky a jistotu, že se o ně postaráme,“ říká Jan Homolka, vedoucí oddělení digitální akvizice společnosti E.ON Energie.

Online sjednání šetří čas i starosti

E.ON od září snížil ceny energií pro více než 800 000 zákazníků, kteří měli nefixované ceny. Ti tak platí za 1 MWh dodávky o 10 % méně než dosud. Stejně tak během léta a září připravil nové produkty s fixovanou cenou elektrické energie.

Oblíbený produkt Elektřina Online Pro

Jedním z preferovaných produktů je Elektřina Online Pro. Smlouvu lze uzavřít online během několika minut, bez nutnosti návštěvy pobočky nebo složitého papírování. Produkt nabízí výhodné ceny na dva roky a jistotu dodávek od jednoho z největších a nejstabilnějších dodavatelů energií v Česku.

Co dělat, pokud váš dodavatel ukončil činnost?

V závěru minulého týdne oznámil ukončení činnosti dodavatel elektrické energie i plynu AZ Energies. Jeho zákazníci se tak ocitli v režimu DPI na omezenou dobu, proto by neměli dlouho otálet a měli by si najít nového standardního dodavatele.

„V E.ONu máme s podobnými situacemi bohaté zkušenosti. Při pádu Bohemia Energy v roce 2021 jsme se dokázali postarat o více než 200 000 zákazníků v režimu DPI. Díky silnému zázemí a férovému i kvalitnímu zákaznickému servisu si nás pak lidé vybrali i jako svého standardního dodavatele,“ dodává Jan Homolka.

Přechod k E.ONu snadno a rychle

Zákazníci mohou přejít k E.ONu pohodlně přes webové stránky na adrese:
👉 Přejděte k E.ONu – Získejte vstupní bonus a další benefity | E.ON
nebo kontaktovat operátora na telefonu 800 773 322

Zdroj: TZ E.ON

RELATED ARTICLES