Pondělí, 31 března, 2025

České vedení přineslo FRUKO SCHULZ úspěšný rok

FRUKO SCHULZ během právě završeného roku v českých rukou nabralo svěží vítr do plachet a prošlo celkovou revitalizací. Tradiční jindřichohradecká likérka za posledních 12 měsíců přinesla na trh řadu produktových novinek, omladila logo i e-shop a chystá další změny.  

„Podařilo se nám navázat na pověst tradiční české značky, která je zárukou kvality a originálních chutí. Během roku 2024 se společnost FRUKO SCHULZ soustředila hlavně na růst týmu a následnou stabilizaci po tak velké změně. Aktuálně prodáváme tradiční produkty i novinky ve většině obchodních řetězců v Česku,“ doplňuje ředitel strategického rozvoje FRUKO SCHULZ Tomáš Panenka.  

Tuzemák jako vlajková loď a rostoucí fenomén

Jindřichohradecká likérka staví na oblíbenosti tradičního produktu Tuzemáku s plachetnicí, který získal během roku několik ocenění a má rostoucí základnu fanoušků. Ročně ho produkuje kolem 2 milionů litrů. Své portfolio výrobků začalo FRUKO SCHULZ vysokým tempem rozšiřovat poté, co společnost v březnu 2024 koupil Radek Bukovský z Českého hospodářského holdingu.

Green Deal: likér, který má říz

Zakládáme si na kvalitních českých surovinách, dlouholetých odborných zkušenostech a také hravosti, která nás i naše zákazníky velmi baví a je znát zejména při vývoji novinek,“ uvádí Tomáš Panenka. Novinku Green Deal, peprmintový likér s chilli, doprovodila kampaň „Otočme to!“.

Limitovaná Sametová vodka – návrat k originální receptuře z roku 1989

K 35. výročí sametové revoluce představila FRUKO SCHULZ limitovanou edici Sametové vodky, která vznikla podle originální historické receptury z roku 1989. Tu našlo nové vedení likérky zaznamenanou na psacím stroji v archivech krátce poté, co firmu převzalo.

Recepturu jsme se rozhodli oživit právě u příležitosti připomínky významného historického milníku. FRUKO SCHULZ se pod novým českým majitelem hrdě hlásí k jindřichohradecké historii a know-how svých zaměstnanců,“ dodává provozní ředitel FRUKO SCHULZ Radek Novák.

Novinky a produktové inovace

Následovaly další novinky – před Vánoci Griotte s chilli, která si získala velkou oblibu i jako horký nápoj. „Začátkem roku 2025 jsme uvedli další novinku Karibský rum ve tmavém i světlém provedení, podpořený kampaní ‚Chuť dálek‘. Kromě novinek jsme oprášili i velmi zajímavé produkty, jako je Cherry whisky. Strategie společnosti má jasné parametry a připravuje produktový mix pro každou generaci,“ doplňuje Tomáš Panenka.

Strategický růst a exportní potenciál

FRUKO SCHULZ je jedním z nejvýznamnějších ryze českých producentů alkoholických nápojů a likérů. S celkovou kapacitou 15 milionů lahví ročně vyrábí více než 40 druhů lihovin. Vlajkovou lodí společnosti je originální Tuzemák s plachetnicí, který během let získal několik ocenění, jako je například CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY!

Firma je známá také v zahraničí, kde se řadí ke světovým lídrům ve výrobě absintu a své produkty vyváží do bezmála desítky zemí. Aktuálně se FRUKO SCHULZ zaměřuje na rozšíření portfolia pro český trh a spoustu výrobků mohou zákazníci zakoupit téměř po celé republice nebo na e-shopu.

Zdroj TZ FRUKO SCHULZ

RELATED ARTICLES