Společnost Kia Czech zahájila spolupráci s největšími hráči na poli českého esportu, herním portálem TryHard.cz a historicky nejúspěšnější česko-slovenskou organizací eSuba, s cílem podpořit, rozvíjet a edukovat místní hráčskou komunitu. Součástí esportové strategie značky na tuzemském trhu je také uspořádání turnaje League of Legends v pražské Vodafone PLAYzone Arena pod názvem „DriveToVictory“. Kia v České republice tak navazuje na své několikaleté globální esportové aktivity a podporu evropského mistrovství League of Legends EMEA Championship (LEC).
Kia propojením s tuzemskou esportovou scénou cílí na nové publikum příležitostných hráčů a diváků. „Tato skupina využívá specifické kanály, jako jsou komunitní portály, online televizní streamy na platformě Twitch a komunitní chaty jako je Discord. Obsah našeho Discordu postupně vyplní nová kampaň evropské centrály Kia ‚Zůstaň věrný svojí lajně‘ vyzdvihující různé role hráčů ve hře League of Legends,“ popisuje Zbyšek Jordák, vedoucí marketingu Kia Czech a dodává: „Na lokální úrovni budeme v úzkém spojení s hráčskou komunitou. V partnerství s nejúspěšnějšími herními týmy budeme naše aktivity propagovat na sociálních sítích prostřednictvím online streamů a on-line i off-line turnajů.“
Herní organizace eSuba je historicky nejúspěšnějším profesionálním týmem v České republice a na Slovensku. Od svého vzniku v roce 2004 dokázal tým získat již více než 1 500 medailových umístění na turnajích po celém světě, včetně několika titulů mistrů světa. Kia se v rámci partnerství stává exkluzivním partnerem udržitelné mobility eSuby a celé organizaci předala vlajkovou loď model EV6.Čistě bateriový elektromobil bude sloužit k dopravě hráčů na turnaje a pro potřeby celého týmu. Tým eSuba bude během 6 měsíců vytvářet edukativní obsah a zorganizuje online turnaj, kterého se zúčastní několik desítek týmů. Finále turnaje nazvané „Drive To Victory “se odehraje ve Vodafone PLAYzone Arena v pražském obchodním centru na Chodově. Hráči budou soutěžit o oficiální merchandising Kia, lekce s profesionálními trenéry a vítězný tým vyhraje navíc vstupenky na finále evropského turnaje League of Legends EMEA Championship (LEC), který se letos odehraje ve francouzském městě Montpellier.
Pro aktivní propojení s hráči a propagaci redakčního nativního obsahu byl dedikován prostor na herním portálu TryHard.cz. Exkluzivně bude komunikován týdenní přehled shrnující informace ze světa League of Legends a videorozhovory s profesionálními hráči esportu a herními influencery, které budou vznikat díky možnosti využití elektromobilu EV6. „Česká League of Legends komunita získává zapojením značky Kia unikátního partnera. Díky oficiální spolupráci s LEC přinese Kia nejen pro návštěvníky TryHard.cz řadu atraktivního LoL obsahu, soutěží a zážitků. Již brzy na TryHard.cz odkryjeme více,“ uvedl Martin Liberský, majitel portálu TryHard.cz, který spadá do herního mediálního portfolia agentury Grunex.
„Popularita a profesionalizace esportu každým rokem roste a my jsme rádi, že můžeme být součástí této komunity i v České republice. Teamová hra League of Legends je fascinujícím prostředím, kde se spojují hráči z reálného života, s místem, které je plné inspirativních momentů, ale i soutěživosti a nervy drásajících sportovních momentů. Těšíme se na aktivní spolupráci s hráči a fanoušky esportu a doufáme, že se nám podaří posunout svět českého esportu blíže k lidem a rodičům, kteří často ani nevědí, že jejich děti mohou být profesionálními sportovci a mohou v tomto oboru dokonce studovat vysokou školu.“ uzavírá Zbyšek Jordák.
Zdroj: www.kia-express.cz