Sobota, 2 března, 2024

Agentura Marketup a společnost ABB sklízejí úspěchy s unikátním projektem spojujícím umění a technologie

Agentura Marketup a technologická společnost ABB se mohou pochlubit dalším úspěchem svého unikátního projektu, který spojil umění a technologie. Kampaň „Obálka časopisu Forbes namalovaná robotem ABB“ získala první místo v kategorii „Nejlepší využití tisku“ v soutěži FLEMA, čímž potvrdila svou výjimečnost a inovativnost.

Projekt vznikl jako odpověď na výzvu, jak účinně oslovit B2B segment v oblasti průmyslové robotizace a automatizace. ABB, tradiční výrobce a dodavatel robotických řešení, se snaží přiblížit kolaborativní roboty (neboli koboty) malým a středním podnikům. Koboti jsou ideální možností pro tyto podniky, neboť dokážou bezpečně spolupracovat s člověkem a odlehčit mu od rutinní manuální činnosti.  

Kreativní tým Marketupu společně s klientem ABB vytvořili unikátní projekt, který oslovuje úzký B2B segment neotřelým a odvážným způsobem. Jako ideální médium pro cílení na malé a střední podniky byl vybrán magazín Forbes, konkrétně jeho technologický speciál Forbes NEXT.

Projekt se skládal ze dvou fází. První fáze zahrnovala tištěnou kampaň, kde Forbes NEXT obsahoval titulní stranu vytvořenou robotem, a rozsáhlý článek o celém procesu tvorby obálky a schopnostech robota GoFa. Součástí této fáze byla i technologická konference NEXT Big Thing v září 2022, zaměřená na SMB sektor, kde robot GoFa podepisoval výtisky „svého“ vydání Forbes NEXT. Druhou fází byla online kampaň složená z videoformátů a statických vizuálů z tvorby titulky.

„Výsledek opravdu stojí za to,“ komentuje dílo Vítězslav Lukáš, generální ředitel ABB Česká republika. „Kromě umělecké hodnoty a inovativního propojení robota, AI a lidské práce se nám podařilo ukázat, že potenciální uživatel kolaborativního robota nemusí nutně čelit složitosti programování a technického řešení samotné aplikace. Důležitější je jednoduché a uživatelsky přívětivé rozhraní, které umožní používat kolaborativní roboty i bez hlubokých znalostí v oblasti programování.“

Výsledkem projektu byl významný dopad jak v českém, tak globálním prostoru. V tuzemsku dosáhla kampaň zásahu 160 tisíc lidí, na globální úrovni pak zhruba 330 tisíc uživatelů. Projekt se stal součástí globální kampaně na podporu kolaborativní robotiky od společnosti ABB.

V letošním roce projekt získal vedle nedávného vítězství v soutěži FLEMA první místo v kategorii B2B a třetí místo v kategorii Průmysl v soutěži Lemur. Díky prvnímu místu postoupil projekt do mezinárodní soutěže SABRE, která se uskuteční v roce 2024. Dále byl projekt oceněn jako Top Rated počin v soutěži Zlatý středník. Tyto úspěchy potvrzují, že kampaň „Obálka časopisu Forbes namalovaná robotem ABB“ je příkladem velmi úspěšného pojetí marketingové komunikace.

„Jsme hrdí na to, že náš projekt získal tak významná ocenění. Je to pro nás potvrzení, že náš inovativní a odvážný přístup umožňuje našim B2B a B2C klientům posílit své značky, získávat novou klientelu a zajistit růst. Děkujeme všem, kteří se na projektu podíleli, a těšíme se na další úspěchy,“ říká Miroslav Král, CEO agentury Marketup.

Marketup je nezávislá digitální fullservisová agentura působící na českém trhu třináctým rokem. V portfoliu agentury jsou významné české i globální značky, o které se Marketup stará dlouhodobě ve více než 30 zemích. Tým Marketup podporuje sílu značek a jejich obchodní růst integrovanými službami od tvorby strategie, kreativy & produkce, mediálního plánování a komunikace až po využití pokročilých technologií a dat. Díky šíři svého záběru, konzultačnímu know-how a vysoké úrovni client servisu je agentura vyhledávaným partnerem pro klienty, kteří spoléhají na externí marketingový tým, potřebují vybudovat inhouse digitální tým, chtějí se stát lídrem v inovacích v oblasti digitální komunikace nebo chtějí realizovat digitální transformaci. Od roku 2020 je Marketup členem Asociace komunikačních agentur. Agentura byla v letech 2021 a 2022 oceněna titulem Czech Business Superbrands v oboru marketingu a reklamy, v roce 2022 získala ocenění Effie Award a v rámci Deloitte Technology Fast 50 CE byla zařazena mezi 50 nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku. Její týmy se umísťují na předních pozicích v soutěži Young Lions. Agentura se rovněž věnuje vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo blogu.

ABB je technologický lídr v oblasti elektrotechniky a automatizace umožňující udržitelnější budoucnost. Spojením technického know-how a softwaru přináší řešení pro optimalizaci výroby, dopravy, rozvodu a distribuce energie a provozu budov. ABB je špičkou v oboru už přes 140 let a se svými 105 000 zaměstnanci přináší na trh inovace urychlující transformaci průmyslu.

Zdroj: new.abb.com

RELATED ARTICLES