Majitele firem i začínající podnikatele napříč obory propojí Setkání Patriotů MSK. Tématem šestnáctého ročníku největší podnikatelské konference v kraji je „prodej sebe, produkt, vizi“.
16. Setkání Patriotů MSK, které pořádá stejnojmenný spolek, nabídne moravskoslezským podnikatelům inspiraci pro udržitelný růst a nové kontakty. Organizátoři lákají na přednášky, diskuze, networking nebo vybranou gastronomii.
„Máme pocit, že spousta lidí a firem v kraji se neumí prodat. Letos jsme proto pozvali tři řečníky, kteří postupně představí, jak prodat sebe, produkt a vizi,“ popisuje akci spoluzakladatel Patriotů MSK Tomáš Buchwaldek.
Šestnáctý ročník Setkání Patriotů MSK se uskuteční ve čtvrtek 9. listopadu 2023 v kulturním domě Poklad v Ostravě-Porubě.
Řečníci z Ostravy, Třince i Prahy
Z hlavního města dorazí patrně nejslavnější český krizový manažer Václav Novák. Proslavil se jako zachránce ocelářských Vítkovic, Setuzy, ČSA a dalších podniků, ale i investor, učitel Indiánů a milovník života. Na 16. Setkání Patriotů MSK promluví o krizovém řízení, růstu a restrukturalizaci. S návštěvníky se podělí o postřehy, jak z firmy před krachem udělat miliardovou.
O tom, jak uspět, aby vás chtěli znovu, promluví primátorka Třince Věra Palkovská, držitelka Národní ceny České republiky a titulu Osobnost roku ve veřejné správě. S pěti obhajobami křesla je nejdéle sloužícím primátorem nebo primátorkou v Česku.
A třetí řečník Petr Jahn prozradí, jak prodávat z Ostravy do celého světa. Jeho start-up SprayVision je jedním z nejúspěšnějších v Moravskoslezském kraji. Zákazníky má skoro na každém kontinentu a patří k nim i zvučná jména jako Porsche, Lamborghini nebo Plastic Omnium.
Ve velkém počtu
Organizátoři 16. Setkání Patriotů MSK očekávají čtyři až pět stovek podnikatelů – především majitelů a členů managementu malých a středních firem. Akce je otevřená všem, vstupenky lze koupit na webových stránkách setkani.patriotimsk.cz.
Patrioti MSK jsou skupinou podnikatelů, která se snaží zlepšit image Moravskoslezského kraje. Podporují místní firmy a jiné organizace prostřednictvím vzájemného učení, sdílení zkušeností a předávání kontaktů.
Celý článek včetně anglického překladu naleznete v magazínu POSITIV Business & Style 3/2023 ZDE.