Lídr na trhu chovatelských potřeb Super zoo přináší spolu s novým e-shopem revoluční službu zákazníkům. Expresní doručení nákupu přímo ke dveřím s možností plánování do hodinových slotů až na 3 dny dopředu nabízí jako jediný hráč na trhu ve všech regionech České republiky. „Neustále inovujeme služby pro chovatele domácích mazlíčků tak, abychom jim byli co nejblíž a poskytovali ty nejvyšší standardy kvality. Nový e-shop se službou expresního rozvozu po celé ČR je pro nás i zákazníky zásadním milníkem,“ popisuje Pavel Kopřiva, Group E-commerce Director Super zoo.
Expresní doručení šetří čas i peníze
Nová služba expresního rozvozu chovatelských potřeb Super zoo nejenže šetří čas, který mohou majitelé věnovat trávení času ve společnosti svých mazlíčků, ale umožňuje také nákup a dovoz objemnějšího zboží v rámci jedné objednávky. To je pro zákazníky zároveň ekonomicky výhodné.
Kurýr přiveze i pět pytlů krmiva až ke dveřím
„Nákup vám dovezeme až ke dveřím, což zákazníci ocení zejména při objednávkách většího množství krmiva či podestýlky – kurýr doručí třeba 5 velkých pytlů najednou. Limitovaný je v podstatě pouze váhou a rozměry, které se vejdou do kufru auta,“ upřesňuje Pavel Kopřiva s tím, že služba funguje v desítkách měst České republiky. Doručení nákupu lze navíc objednat na předem určený čas, konkrétně do hodinového okna, a to až na tři dny dopředu.
Partnerství s Wolt Drive zajišťuje rychlost a komfort
Expresní rozvoz je možný z více než 90 prodejen Super zoo v České republice a 25 prodejen na Slovensku, a to díky spolupráci s partnerem, kurýrní službou Wolt Drive: „Naším cílem je co nejrychleji a nejpohodlněji propojovat zákazníky s tím, co skutečně potřebují. Partnerství se Super zoo a využití služby Wolt Drive nám umožňuje nabídnout flexibilní a spolehlivé řešení, které reaguje na rostoucí nároky trhu. Expresní doručení až ke dveřím přináší úroveň komfortu, kterou dnes zákazníci v segmentu péče o domácí mazlíčky vyhledávají. Tento segment vnímáme jako jeden z nejdynamičtějších a nejperspektivnějších v oblasti doručovacích služeb,“ říká Josef Dvořák, Globální ředitel pro rozvoj obchodu a obchodní výkonnost, Wolt.
Online nákup v novém e-shopu je zážitek i pomocník
„Věříme, že tato možnost zákazníky osloví a vyjde jim vstříc v době, kdy trh nabízí doručení ke dveřím v reálném čase u stále větší škály produktů a služeb,“ dodává Pavel Kopřiva, který stojí za kompletním redesignem e‑shopu. Super zoo ho svým zákazníkům nadělilo ke 20 letům na českém trhu. Online nakupování chovatelských potřeb se díky němu zrychlilo a zjednodušilo.
Super zoo vykazuje podle Pavla Kopřivy dvouciferný meziroční nárůst nákupů přes e‑shop, roste rychleji než český e-commerce trh v pet segmentu, který má naopak v meziročním srovnání klesající trend.
„Naše tržby jsou z více než 80 % tvořené vracejícími se zákazníky. Při redesignu nového e-shopu jsme proto maximálně zohlednili dlouhodobé vztahy s majiteli domácích mazlíčků. Jedním z našich cílů bylo přenést emoce z kamenných prodejen do online prostředí, a to nejen v barvách a designech, ale i v celkovém tónu komunikace. Při nakupování přes mobilní telefon má zákazník díky tomu celý obchod Super zoo doslova v kapse.“
Funkční design nového e-shopu je intuitivní a snadno ovladatelný: „Samozřejmostí je prvotřídní uživatelský zážitek, zahrnující rychlé vyhledávání sortimentu na základě personalizace, moderní design a intuitivní rozhraní. Nabízí také virtuálního poradce, který zákazníkovi pomáhá s výběrem produktů. Díky nové platformě jsme si navíc otevřeli dveře k přidávání nových funkcionalit, které plánujeme i do budoucna,“ vysvětluje Pavel Kopřiva.
Super zoo roste i díky technologickým inovacím
Super zoo si zakládá na dlouhodobé implementaci nových technologií s cílem maximálně se přiblížit ke svým zákazníkům, a především jejich mazlíčkům. Důraz přitom klade na dostupnost a rozšiřování služeb. V roce 2022 například otevřelo první hybridní 24/7 prodejnu chovatelských potřeb nejen v ČR, ale v celé střední Evropě, a od té doby přibyly tři další. Neustále rozšiřuje síť svých kamenných prodejen, kterých je v Česku už více než 200. Provozuje také shop-in-shop grooming salony a Super zoo veterinu. V rámci Plaček Group průběžně uvádí na trh také vlastní řady potřeb a krmiv pro domácí mazlíčky, v posledních dvou letech to byly například holistické krmivo Elbeville nebo superprémiové krmivo pro kočky Prospera Plus.
„E-commerce je pro nás nejen důležitým prodejním kanálem, ale také významnou komunikační linkou směrem k našim zákazníkům. Chceme, aby měli možnost v jakýkoliv okamžik vstoupit do Super zoo, ať už fyzicky do prodejny, nebo virtuálně přes náš e-shop,“ uzavírá Pavel Kopřiva.
Zdroj TZ Super zoo