Chiara Beppler, Julia Ebenberger a Ani Fellner přebírají ocenění German Brand Award za Innomotics v Berlíně, potvrzující pozici lídra v elektromotorech a pohonných systémech.
dev ad article top

Společnost Innomotics, světový lídr v oblasti elektromotorů a pohonných systémů, získala na letošním udílení cen German Brand Award v Berlíně dvě ocenění. Strategie značky „Nová definice spolehlivého pohybu pro lepší budoucnost“ zvítězila v kategoriích „Vynikající značky – firemní značka roku“ a „Vynikající značky – průmysl, stroje a inženýrství“.

Ocenění za firemní značku a průmyslové inovace

Mezinárodní porota Německé rady pro design tak ocenila důsledné řízení značky Innomotics a silný vizuální profil společnosti: „Společnosti Innomotics se podařilo vytvořit značku, která působivě ztělesňuje její odborné znalosti v oblasti technologie pohonů. Díky jasnému strategickému zaměření a důslednému důrazu na udržitelnost a digitalizaci vytvořila firemní identitu, která je autentická i působivá. Kombinace tradičního inženýrství a moderních technologií se odráží v každém detailu. Tato značka zaujme svou charismatickou přítomností a vysílá silný signál pro budoucnost průmyslu.“

Vyjádření vedení společnosti Innomotics

Michael Reichle, generální ředitel společnosti Innomotics, uvedl: „Jsme potěšeni, že jsme získali toto dvojí ocenění. Vysílá to silný signál jak našim zákazníkům, tak i našim týmům po celém světě. Příslib naší značky je nejen naplňován, ale také uznáván. Porota Německé rady pro design potvrzuje, že s Innomotics jsme vytvořili značku, která je symbolem spolehlivosti, orientace na budoucnost a síly inovací. Na to jsme právem hrdí a motivuje nás to posouvat se dále kupředu.“

Ředitelka oddělení marketingu a komunikace Julia Ebenberger dodala: „Je nám ctí, že můžeme tato ocenění přidat k seznamu prestižních mezinárodních uznání, která jsme za svou práci na značce získali od založení společnosti Innomotics. Tato ocenění dokazují, že se náš odvážný přístup k vytvoření vysoce rozpoznatelné značky vyplatil – a že s naší strategií a designem jsme se trefili do té správné noty.“

German Brand Award a jeho význam

German Brand Award je jedním z nejuznávanějších marketingových ocenění v německy mluvícím regionu. Vypisuje jej Německá rada pro design – mezinárodně působící nadace propagující design a kompetenci značek, která byla založená v roce 1953 z iniciativy Německého spolkového sněmu. Vynikající značky jsou každoročně oceňovány nezávislou odbornou porotou na základě kritérií, jako je kvalita značky, řízení značky, design a dopad.

Chiara Beppler, Julia Ebenberger a Ani Fellner (zleva doprava) přebírají ocenění jménem společnosti Innomotics v Berlíně.

Více informací: Redefining reliable motion for a better tomorrow. – German Brand Award

Zdroj: TZ Innomotics, s.r.o.

dev ad article bottom