Pondělí, 29 dubna, 2024

Patrioti vytváří „MSK velvyslanectví“ v Praze, jaké bylo minulé business setkání?

Podnikatelé se pravidelně schází v Moravskoslezském kraji, a to díky platformě Patrioti MSK. Společně diskutují nad úskalími businessu, hledají řešení a vzájemně se propojují a inspirují. Nově se ale vytváří velmi zajímavá skupina podnikatelů i v Praze, kde Patrioti vytváří „MSK velvyslanectví“. Součástí jsou z velké části podnikatelé pocházející z Moravskoslezského kraje aktuálně podnikající a bydlící v Praze. Jedno z těchto setkání se konalo ve čtvrtek 7. 3. 2024 v pražském Operu.

Po vzájemném představení došlo na debatu s hlavním hostem večera. Tím byl Lukáš Kružberský.  Rodák z Moravskoslezského kraje, který uspěl ve velkém světě businessu. Nosné téma bylo: rychlý růst, řízení vztahů a úspěšný exit.

Business setkání v Praze

Kdo je Lukáš Kružberský?

Lukáš Kružberský je opavský rodák, absolvent ostravské VŠB-TUO a vášnivý netalentovaný sportovec. Ve velkém světě businessu se pohybuje dvacet let: Pracoval na různých pozicích v T-Mobilu nebo Vodafonu a řídil marketing ETA nebo Zootu. V roce 2010 spoluzaložil úspěšnou digitální agenturu Red Media. Během 7 let ji posunul z nuly k ročnímu obratu přes 500 milionů korun. S 60 zaměstnanci to znamenalo být nejziskovější agenturou v Česku.

Nakonec agenturu v rámci skupiny Kindred Group prodal za necelou miliardu korun francouzské společnosti Publicis. Byla to jedna z největších transakcí v historii českého reklamního businessu. Od roku 2014 se věnuje investicím do nemovitostí a na kapitálových trzích. A protože jako aktivní investor nenašel nikoho, kdo by mu pomohl spravovat aktiva podle jeho představ, založil investiční butik Next Wealth s unikátním konceptem: „U nás na trhu nebylo nic, co by se nám líbilo. Všichni nám chtěli jen prodat své produkty. Tak jsme si takovou firmu postavili sami.“

Jaké zajímavé myšlenky si ze setkání odnášíme?

  • 💡 Motivation – Inovation – Automation – tři hlavní opěrné body pro vybudování úspěšné firmy
  • 💡 Data, data, data – klíčem pro úspěch u klientů je důkladně a důsledně zjišťovat konkrétní data, měření je základem pro vybudování úspěšných kampaní
  • 💡 Bilance volného času a práce – pan Kružberský mluvil o tom, že je důležité vyvážit pracovní život se soukromým. Uvedl, že aktuálně pracuje 3 pracovní dny v týdnu po 8 hodinách.
  • 💡 Ne jen fix mzda, ale motivační složka a podíl na zisku firmy – lidi jsou více motivovaní, pokud mohou profitovat na zisku firmu, snaží se více dotahovat úkoly.
  • 💡 Fungování 4 společníků – ne vždy se shodli, ale dokázali najít cestu ke spolupráci. Bylo důležité, že každý ze společníků měl svou roli.

Autor článku: redakce POSITIV Business & Style

RELATED ARTICLES