OSTROJ se v růstu nezastavuje. Po loňském představení nového loga a vizuální identity následuje i spuštění zcela nových webových stránek. Jedna z nejstarších registrovaných značek v České republice svěřila nový web, stejně jako loňský refresh svého vizuálu, do rukou full-service agentury KNOW HOW solutions.
„Jde už o třetí webový projekt, na kterém jsme s KHS spolupracovali. Tento byl nicméně obsahově největší a už na začátku jsme věděli, že to bude výzva. Jen samotná příprava podkladů nám v OSTROJi zabrala několik měsíců a vyžádala si spolupráci téměř čtyřiceti lidí,” říká Petr Fojtík, marketingový specialista z OSTROJe, a dodává: „V KHS jsme našli spolehlivého partnera, se kterým budeme rádi nadále spolupracovat. OSTROJ roste a má ambici ukázat, že i ve strojírenství má marketing své místo.”
Nová webová prezentace vychází z aktualizovaného vizuálního stylu, který spojuje inovativní a kontinuální směr růstu firmy, přitom ale nezapomíná na bohatou historií značky. Obsahově stojí zejména na detailním přehledu nabízených výrobků a služeb a silných referencích. Úplnou novinkou je integrace sekce kariéra, která dříve fungovala jako samostatná microsite, přímo na hlavní web. Díky této změně mají potenciální uchazeči přístup k podrobným informacím o volných pozicích na jednom místě, spolu s dalšími klíčovými údaji o firmě a její kultuře.
„Práce na webu probíhala hladce. Celý návrh jsme odstartovali vytvořením wireframu, který nám poskytl jasnou představu o struktuře jednotlivých podstránek, což umožnilo vytvoření grafického návrhu a následný vývoj. Tento přístup eliminoval nutnost vracet se zpět a provádět zbytečné předělávky. Navíc, díky wireframu a kompletní sitemapě jsme objevili podstránky, na které bychom běžně možná nepomysleli, a mohli je otestovat ještě před samotným kódováním. Tím jsme si ověřili celý user flow a ujistili se, že vše funguje podle plánů,” říká Jiří Vítek, web developer z KHS.
Výsledek spolupráce OSTROJe a KHS si můžete prohlédnout na tomto odkazu.
O společnosti OSTROJ:
OSTROJ a.s. patří k významným strojírenským firmám v České republice. Na trhu působí od roku 1948, ale její historie sahá až do druhé poloviny 19. století. Je ryze českou akciovou společností, její sídlo a výrobní závod se nachází v Opavě. Společnost zaměstnává téměř 800 pracovníků a dosahuje tržeb na úrovni 1,25 miliardy Kč (rok 2023). Do výrobkového portfolia pěti divizí patří široká škála služeb a zařízení, od opracovaných lakovaných svařenců, přes hydraulické válce, hřídele, tiskařské válce, přesné obráběné dílce až po ocelové zápustkové výkovky, galvanické zinkování, dopravníkové systémy i stroje pro podzemní stavitelství a hlubinnou těžbu uhlí.
Zdroj: TZ Ostroj a.s.