Ostravská digitální agentura Advisio se bude od letoška starat o optimalizaci webů i reklamní kampaně Plzeňského Prazdroje, ikony českého pivovarnictví s více než 180letou historií. Značka se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.
Cílem spolupráce je maximalizovat návštěvnost prohlídkových tras v Plzni, Nošovicích a Velkých Popovicích a posílit online prodej merchandisingu klíčových značek, jako je Pilsner Urquell, Radegast, Kozel, Gambrinus a Birell na e-shopu klienta. Dalším důležitým úkolem je zvýšit povědomí Plzeňanů o restauraci Na Spilce.
„Jako první krok je nezbytné sjednotit a optimalizovat webové stránky z hlediska analytiky a SEO a připravit reklamní systémy na více výkonnostní model,“ uvádí Adam Novák, Key Account Manager, Advisio. K dosažení těchto cílů bude zapojeno několik specialistů na PPC, SEO, datové analýzy a META Ads.
Podle vedoucího destinačního marketingu Šimona Luňáka hledal Plzeňský Prazdroj parťáka, který pomůže nastartovat výkonnostní digitál pro komunikaci prohlídkových tras, e-shopu s merchem, eventů v Prazdroji a dalších služeb, které pivovary nabízí. „Advisio nás přesvědčilo hlavně svými nápady a komplexností řešení problémů, se kterými již během tendru přišli. Stojí za spoustou velkých značek a přesvědčila nás také jejich průměrná délka spolupráce s klienty, která je kolem pěti let. Hledali jsme parťáka na několik dalších let a zatím jsem přesvědčený o tom, že jsme ho našli. První měsíce spolupráce to dokazují!” dodává Šimon Luňák.
Advisio plánuje nastavit měření na základě best practice pro rok 2024 a sjednotit je napříč weby. „Propojíme měřicí kódy reklamních systémů s weby klienta, abychom v kampaních mohli pracovat s reálnými daty. Ve finále napojíme také naše řešení server-side taggingu DataPlus pro zvýšení přesnosti měření konverzí na jednotlivých kanálech,” uzavírá Adam Novák.
Zdroj: TZ Advisio marketing s.r.o.
Foto: Adam Novák, Key Account Manager, Advisio, Šimon Luňák, Vedoucí destinačního marketingu, Plzeňský Prazdroj