Oceňovanou mobilní aplikaci Smart Banku od Monety používá již více než 1,25 milionu klientů. V letošním roce banka představila řadu novinek pro retailové i komerční klienty: mezi nimi například záchranné tlačítko proti podvodům, věrnostní program Odměny, zřízení podnikatelského účtu online pro stávající klienti či QR login.
Růst oblíbenosti mezi retailovými i firemními klienty
„Těší nás neustále rostoucí počet uživatelů naší Smart Banky, kdy její obliba stoupá nejen mezi retailovými klienty, ale v posledním roce výrazně i mezi živnostníky a klienty z řad firemní klientely. Naši aplikaci používají jak pro každodenní bankovní operace, tak ve stále větší míře i pro sjednávání a obsluhu našich produktů, kde zaznamenáváme meziroční růst o desítky procent,“ říká Jakub Valenta, Chief Digital Officer MONETA Money Bank.
Kill button chrání proti kybernetickým útokům
V letošním roce uvedla MONETA v rámci svých digitálních kanálů rovnou několik novinek. Jednou z nejdůležitějších je takzvaný „kill button“, který klientům umožňuje jediným tlačítkem ve Smart Bance zablokovat přístup ke všem bankovním přístupům a platebním kartám v případě, že mají podezření, že se mohli stát obětmi kybernetického útoku a obávají se ohrožení svého účtu. Současně banka neustále pracuje na posílení bezpečnosti své aplikace, ověření klienta přes Smart Banku, ochraně platebních transakcí a online detekci podezřelých účtů podvodníků.
Cashback a slevy díky programu Odměny
Dalším úspěchem bylo představení nového věrnostního programu Odměny. Klientům přináší při placení kartou přímé slevy anebo cashback, a to u více než 200 obchodníků, mezi nimiž je i obchodní řetěz Albert, drogerie TETA, lékárny Dr. Max, knihkupectví Knihy Dobrovský, e-shop s módou About You a mnoho dalších.
Výhodnější platby v zahraničí díky deaktivaci DCC
Hned zkraje roku banka představila možnost deaktivace dynamické konverze měny (neboli DCC). Tuto funkci ocení zejména klienti cestující do zahraničí, kteří platí kartou nebo vybírají hotovost z místních bankomatů. Vypnutím DCC se platba s konverzí do českých korun neprovede a rovnou klienta informujeme ať klient provede platbu v měně dané země, čímž se klient často vyhne méně výhodnému kurzu, který by jinak určil provozovatel bankomatu či terminálu.
QR login: Jednodušší přístup do internetového bankovnictví
Banka rovněž nabídla možnost přihlášení se do internetového bankovnictví skrze jejich Smart Banku pomocí QR loginu – díky tomu klientům odpadá nutnost pamatovat si a ručně zadávat přihlašovací údaje.
Reklamace plateb pohodlně z domova
Klienti Monety mohou také reklamovat platbu kartou jednoduše z pohodlí domova prostřednictvím Internet Banky či Smart Banky. Zavedení online formuláře vedlo ke zvýšení počtu podaných reklamací směrem k obchodníkům, včetně těch, které by klienti v minulosti pravděpodobně neřešili.
Nové funkce pro podnikatele a malé firmy
Smart Banka letos přinesla i řadu nových funkcí pro klienty z řad živnostníků a malých a středních firem. Jednou z nich je zjednodušení obsluhy podnikatelských karet přímo v mobilní aplikaci. Tato funkce umožňuje podnikatelům a firmám aktivaci, blokaci a správu karet bez nutnosti kontaktu s bankou, a také spravovat více karet najednou – pohodlně a bezpečně.
Stávající retailoví klienti si mohou v mobilní aplikaci jednoduše zřídit podnikatelský účet nebo další produkty pro své podnikání, a to bez návštěvy pobočky, během pár minut.
Úvěr v aplikaci: Přehledná simulace i sleva za online sjednání
V polovině července pak banka představila ve své aplikaci nový způsob sjednání úvěru, který klientům umožňuje přizpůsobit si parametry úvěru pomocí interaktivního boxu. Klienti tak ihned uvidí přehled o výši splátky i výši slevy, kterou při sjednání online obdrží.
Zdroj TZ MONETA
Foto: moneta.cz/smart-banka