Pondělí, 24 června, 2024

Hrtus & Partner: Rozšiřujeme paletu služeb pro větší zákazníky

Pořádáte eventy, potřebujete ve své firmě úklid, ostrahu, převoz cenných zásilek? Pak jsou v pěti krajích k dispozici naše flexibilní služby. 

Jako firma jste se začali více angažovat v eventových akcích. Co nám k tomu můžete říct?

V létě jsme se účastnili dvou největších eventů, Colours of Ostrava a Beats for Love. Působili jsme v objektu, kde probíhaly after party, zajišťovali jsme security služby, úklid, zajištění šaten apod. Chceme se na tyto činnosti více zaměřit. Své aktivity jsme rozšířili též o divizi svozu cenných zásilek a peněz. 

Jsou nějaké novinky v technologiích úklidových služeb, dá se tu uplatnit digitalizace?

Toto téma rezonuje asi ve všech odvětvích, ale v úklidu je digitalizace trochu jinak postavená, nicméně to jde. Např. QR kódy rozmístěné v objektu zákazníka umožní jeho zaměstnancům hodnotit kvalitu našeho úklidu, můžeme pak lépe reagovat na požadavky klientů i odstraňovat případné nedostatky. Z novinek bych zmínil autonomní mycí stroje, při jejichž využití potřebujeme podstatně menší počet zaměstnanců. Úzce spolupracujeme s firmou Aros, která je lídrem v automatizaci úklidové techniky a v brzké době chceme implementovat na první pracoviště významného klienta tohoto autonomního úklidového robota. Tato technologie dříve nebo později bude samozřejmostí v úklidových službách a chceme být v předstihu od konkurence.

Máte sídlo v Brně, pobočku ve Frýdku – Místku. Kde všude máte zákazníky?

Naše působnost se stále rozšiřuje – zatím máme zákazníky v Moravskoslezském, Zlínském, Olomouckém, Jihomoravském a Pardubickém kraji. 

Jak vnímáte budoucí vývoj své firmy? Čeho chcete dosáhnout v nejbližším horizontu?

Chceme získat další zákazníky – větší firmy a z více odvětví, protože to přináší do firmy i větší stabilitu, rozkládá se tím riziko. Není dobré mít zákazníky jen z jednoho segmentu. 

Konkurenčních firem je jistě hodně. Jaká je vaše konkurenční výhoda?

V těch největších firmách je potřeba provádět určité logistické procesy, které zpomalují reakci na zakázku. My jsme v tomto velmi rychlí – dostaneme požadavek a můžeme ihned reagovat, bez schvalování a byrokracie. Rychlost je naše velká výhoda a zákazníci to velmi oceňují. Už jsme taky dost zkušení a máme široký záběr. Samozřejmě může dojít k chybě, ale snažíme se o ní informovat zákazníka dřív, než on kontaktuje nás, a hned děláme opatření, aby k tomu v budoucnu nedocházelo.

Celý článek včetně anglického překladu naleznete v magazínu POSITIV Business & Style 3/2023 ZDE.

RELATED ARTICLES