Úterý, 19 srpna, 2025

Kofola v létě pomohla k tisícům nových známostí a oddala desítky párů

Seznamku, tajné koncerty a silné emoce přineslo Náměstí Lásky od Kofoly. Spolu se seznamovací aplikací Kofoláska a originálním konceptem festivalových i skutečných svateb Kofola připomněla, že láska chutná nejlépe naživo. K unikátním zážitkům přispěly i známé osobnosti jako Vladimír Polák z ostravského uskupení Tři Tygři, zpěváci Sofian Medjmedj, Sebastian nebo vítězové Love Islandu Kiki a Trabo.

Náměstí Lásky: seznamka Kofoláska a festivalové svatby

„V Kofole jsme zjistili, že láska má existenční problémy. Mladí lidé se dnes seznamují převážně online, zdlouhavě si vypisují, aby nakonec zjistili, že to stejně naživo stejně nefunguje. Rozhodli jsme se jít lásce trochu naproti. Vytvořili jsme seznamovací aplikaci, která funguje tak trochu jinak,“ vysvětluje Eva Stejskalová, brand manažerka Kofoly, která má festivalové aktivity na starosti.

Jak fungovala aplikace Kofoláska

Kofoláska je mobilní seznamka, která fungovala pouze během letních festivalů a byla svázaná s lokací eventu. Uživatelům po vzájemném „matchi“ poslala voucher na 1+1 Kofolu zdarma jako pozvánku k osobnímu setkání. To, že aplikace fungovala, potvrzují čísla. „Během letních festivalů se do ní zaregistrovalo 6 tisíc uživatelů a propojilo, neboli “matchlo” se 11,5 tisíc lidí,” dodává Stejskalová. Po dobu festivalů provázela návštěvníky na Náměstí Lásky československá moderátorská dvojice Janka Slačková a Vítek Zach.

Festivalové svatby a Slib lásky

Na své si přišli i ti, kteří již lásku mají. Ve festivalové zóně Náměstí Lásky si řeklo své „ano” celkem 10 párů a dalších 37 si vyzkoušelo svatbu nanečisto, tzv. Slib lásky. „Svatby na festivalech jsou hodně vyjímečné, lidé jsou uvolnění a průběh obřadu bývá tak trochu bláznivý, ale plný emocí a radosti. Páry, které jsme na festivalech oddali, spojovalo chuť oslavit lásku uprostřed hudby, rodiny a přátel,“ popisuje Lucie Olšarová, svatební koordinátorka a majitelka agentury Láskovo. Na Náměstí Lásky došlo dokonce i k zasnoubení. „Spontánně za mnou přišel mladý muž, že by chtěl na festivalu požádat svoji partnerku o ruku, jeho přání jsme vzali do hry a pomohli jsme ho zrealizovat,” dodává Olšarová.

Známé osobnosti a tajné koncerty

Ani na tanec a hudbu Kofola nezapomněla. Na Colours of Ostrava a slovenském festivalu Grape uspořádala tajné koncerty. Návštěvníci tak mohli potkat třeba hvězdu Sofiana Medjmedje, Sebastiana nebo Alana Murina. A pozdnější hodiny se nesly v duchu láskyplné after party, na kterou se na festivalu Grape přišel bavit třeba i slovenský rapper Separ.

Láska jako součást DNA značky Kofola

Téma lásky rozvíjí Kofola už přes dvacet let. „Letní festivaly jsou aktivací, na kterou dáváme velký důraz i investice. Vidíme v ní smysl, protože v dnešním rozděleném světě lidi sbližuje – nejen ve vztahu ke značce, ale i k sobě navzájem. A letošní rekordní návštěvnost zóny to potvrzuje,” dodává Daniel Buryš, generální ředitel Kofola ČeskoSlovensko.

O značce Kofola

Kofola odstartovala svou cestu československými dějinami v roce 1960. Poté, co z nejvyšších státních míst vzešlo zadání vytvořit ryze československý nápoj, který bude schopen konkurovat západním kolám. Úkolu se chopil doc. Zdeněk Blažek, CSc., který vytvořil tu správnou formuli pro sirup KOFO, jehož základem je čtrnáct bylinných a ovocných složek.

Originální Kofola si brzy získala srdce Čechoslováků a její věhlas rostl. Až Sametová revoluce vrazila do éry Kofoly klín… S opět nabytou svobodou rostla chuť Čechoslováků po dříve nedostupných zahraničních kolách a Kofola mizela z výsluní. Nový život jí vdechla po roce 2000 až rodina Samarasů, která se zasloužila o její comeback.

Dnes patří tradiční bylinková Kofola Original do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, jednoho z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů se 14 výrobními závody na pěti evropských trzích, který pečuje o další tradiční značky. Do produktového portfolia firmy patří hroznová Vinea, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, dětské nápoje Jupík nebo energetický nápoj Semtex.

Pod křídly skupiny Kofola najdete i LEROS, tradičního výrobce bylinných směsí, a českou značku UGO, která prorazila díky čerstvým šťávám a konceptu zdravého stravování. Do skupiny patří také společnost Pivovary CZ Group, pod kterou spadají tradiční pivovarské značky Zubr, Holba a Litovel.

Zdroj: TZ Kofola ČeskoSlovensko

RELATED ARTICLES