Pondělí, 16 září, 2024

Módní kolekce českého olympijského týmu sklízí úspěch, magazín TIME ji zařadil mezi 3 nejlepší světa

Se začátkem sezóny Olympijských her 2024 v Paříži přišlo i dlouho očekávané odhalení nástupové kolekce pro český olympijský tým. Jan Černý vytvořil kolekci, o které píší chvály největší světová média, nyní ji staví na piedestal dokonce ikonický magazín TIME.

Česká hrdost zastoupená národními barvami ve spojení s aktuální siluetou – to je olympijská kolekce od ALPINE PRO navržená Janem Černým, tvořícím pod vlastní značkou JAN SOCIÉTÉ.

Nástupová kolekce pro Český Olympijský team má v sobě příběh, myšlenku a nádech nostalgie. Nadějná kolekce inspirovaná nejen spojením českých a francouzských motivů, ale také malířem Vladimírem Boudníkem vzbudila lokální diskuzi. Nyní už ale silně rezonuje ve světových médiích – a ta na ni pějí samou chválu. I samotný oficiální instagramový účet Olympijských her ji uvedl jako jednu z TOP 7 nejaktuálnějších módních kolekcí z celého světa.

Nevídaný úspěch je pro Jana Černého článek magazínu TIME, který již téměř sto let formuje veřejné mínění a kulturu, kde byla kolekce vybraná mezi tři nejlepší a Černý byl oslovený k rozhovoru pro tento magazín.

“Je to pro mě neuvěřitelný úspěch. Můj hlavní motor do tohto projektu byl právě ten, že chci být relevantní ve světovém měřítku a chci dokázat, že je můj design obstojný v konkurenci celého světa. A teď jsme mezi top trojkou magazínu Times, vybraní z více než 200 zemí, které na olympiádu jedou. Vyhráli jsme nad všemi módními giganty, obřími firmami, největšími státy světa. S redaktorkou jsem absolvoval asi půlhodinový rozhovor po telefonu, kde jsem zažil snad nejlépe vedený rozhovor mého života. S klidnou duší můžu říct, že moje práce byla odvedena poctivě a nevím, co moc víc se ještě může stát. Vlastně už si odvážíme minimálně jeden bronz. Nyní se už soustředím na ten nejdůležitější moment – zahajovací ceremoniál a naše sportovce,” říká Černý.

Obrovský úspěch kolekce už nemá hranice a je celosvětový. Americký fashion magazine L’Officiel kolekci prohlásil za „mistrovsky navrženou“. Britské nejpopulárnější veřejnoprávní médium BBC ji zase označilo jako „pozoruhodnou a odvážnou“.

O Janu Černém:

Jan Černý je český designér, který tvoří ve své značce JAN SOCIÉTÉ současnou pánskou a genderless módu. Už ve svém mladém věku má za sebou velké úspěchy. Absolvoval stáž pod už zesnulým designérem Virgilem Ablohem v pařížském ateliéru Louis Vuitton, byl kreativním ředitelem české značky Kara, umístil se v žebříčku 30 pod 30 časopisu Forbes, obléká osobnosti jako Barbora Strýcová, Calin, Ben Cristovao a je součástí české mladé kulturní scény, která formuje styl mladé generace.

Zdroj: TZ JAN SOCIÉTÉ

Foto: olympijskytym.cz/Jakub Zeman

RELATED ARTICLES