Pondělí, 16 září, 2024

Ještě více inovací v PVA EXPO PRAHA: Dynamický rozvoj veletrhů podpoří nový partner Škoda Auto a.s.

Letňanské veletrhy pořádané společností ABF, a.s. dlouhodobě podporují inovace a rozvoj podnikání v mnoha odvětvích tuzemského průmyslu a obchodu. Letošní podzimní sezóna, která startuje v PVA EXPO PRAHA už 5. září, bude ještě dynamičtější, a to díky novému partnerství ABF, a.s. a výstavního areálu se společností Škoda Auto a.s. Největší výrobce automobilů v Česku se stal významnou posilou na cestě k dosažení udržitelného rozvoje nejen v oblasti veletržnictví.

Společnost ABF, a.s. a výstaviště PVA EXPO PRAHA uvedou podzimní veletržní sezónu 2024 s novým partnerem, kterým se stala společnost Škoda Auto a.s. 

„Výstaviště PVA EXPO PRAHA je aktivním podporovatelem inovací a rozvoje podnikání. V rámci našich veletrhů poskytujeme vystavovatelům platformu pro prezentaci nových technologií, produktů a služeb směrem k odborné i široké veřejnosti. Abychom dosáhli co možná nejdynamičtějšího pokroku, spolupracujeme s partnery, kteří sdílejí naši vizi inovací a udržitelného rozvoje. Nové partnerství se společností Škoda Auto a.s. je pro nás velkým krokem dopředu,“ řekl generální ředitel a místopředseda představenstva společnosti ABF, a.s. Martin František Přívětivý.

Na akcích pořádaných firmou ABF, a.s. v letňanských halách budou ve speciálních expozicích představeny oficiální vozy Škoda pro jednotlivé veletrhy, které budou volně přístupné veřejnosti. K dispozici bude i zkušený personál, který zájemcům zodpoví všechny otázky o vystavených modelech a poskytne bezplatné poradenství. 

Obsah obrázku venku, obloha, budova, strom

Popis byl vytvořen automaticky

„Spolupráce s výstavištěm v Letňanech pro nás není úplnou novinkou, po skvělých zkušenostech ale nyní máme jedinečnou příležitost strategicky a naplno rozvinout potenciál, který samotný areál i značka PVA EXPO PRAHA svým partnerům a zejména návštěvníkům nabízí. S týmem PVA sdílíme mnoho hodnot, především nám velice záleží na skvělé zákaznické zkušenosti a výjimečných zážitcích, které chceme do naší společnosti přinášet. Věřím, že značka Škoda k této ambici svým dílem přispěje a návštěvníky PVA svou prezentací zaujme a snad i mile překvapí,“ řekl vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák. 

Poprvé se flotila představí 5. září v rámci veletrhu FOR DECOR & HOME, již tradičně největší expozici Škoda Auto uvidí návštěvníci veletrhu čisté mobility e-SALON v listopadu.

Zdroj: TZ ABF, a.s.

RELATED ARTICLES