(případovka) Po náborové kampani v Turecku další výzva v Indonésii!

Nedávno jsme dostali úkol najít a oslovit pro našeho klienta v Turecku projektové manažery. Spustili jsme kampaň na sociální síti Linkedin. Získali jsme celkem 209 kontaktů na kandidáty, kteří splňovali firmou stanovené podmínky. 

Nový úkol? Vyhledat projektové manažery žijící v Indonésii, s praxí min. 5 let,
se zkušenostmi z aerospace, defence průmyslu a strojírenství. 

Jak najít projektové manažery v Indonésii? 

Sbalili jsme si kufry a vyrazili na letiště. Cestovní horečka před dlouhým letem, PCR test, odbavení. Však to znáte.

Samozřejmě si děláme legraci. Dnešní svět nabízí mnohem efektivnější možnosti. Z tepla naší kanceláře jsme spustili kampaň prostřednictvím sociálních sítí. Proces zvaný HR mining funguje po celém světě a umí zacílit na konkrétní skupinu uživatelů. 

Výsledky kampaně? 115 získaných kontaktů na manažery, kteří splňovali zadaná kritéria. 

V čem jsou naše kampaně unikátní? Neoslovujeme masu lidí, stovky nebo tisíce uživatelů v dané lokalitě. Vyfiltrujeme jen kandidáty, kteří splňují podmínky zadavatele. V tomto případě jsme zacílili na 2253 manažerů, tedy na lidi, kteří se buď aktivně zajímají o nové příležitosti nebo na ty, kteří jsou v aktuálním zaměstnání spokojeni, ale dokázali by přijmout lukrativnější nabídku.

Zájem projevilo 115 projekťáků s více než pětiletou praxí v aerospace a defence průmyslu. Získané kontakty jsme předali zadavateli, který pak mohl z široké palety relevantních zájemců vybrat ty nejlepší. 

Na kolik to vyšlo? 3,91 USD za kontakt! Efektivita za rozumnou cenu, co říkáte? 

Přesnost zacílení kampaně? 

Díky nástrojům profesní sítě Linkedin dokážeme trefit do černého. Na kampaň z 90% reagovali manažeři z oblasti programového a projektového managementu (okolo 15 000 impresí). 

Konkrétně, z 34% se jednalo o projektové manažery (okolo 5 600 impresí). Dále pak o projektové specialisty nebo stavbyvedoucí. 

Manažeři, kteří projevili zájem: z jakých společností byli? Ze 74% šlo o společnosti z oblasti “oil and gas”, z 15% strojírenská manufaktura, z 9% aviatika a aerospace. 

Zdroj: digitaal.cz

Exit mobile version