Společnost Coca‑Cola ČR má nového generálního ředitele, který je zodpovědný za Českou i Slovenskou republiku. Je jím Martin Binder, zkušený odborník na mezinárodní obchod a strategický management nadnárodních týmů.
Během své 11leté kariéry u společnosti The Coca‑Cola Company působil Martin Binder na manažerských pozicích v řadě zemí Evropy. Má bohaté zkušenosti se strategickým řízením aktivit pro národní trhy ve Švýcarsku, Rakousku a Německu. Podílel se také na plánování strategické byznysové agendy pro země centrální Evropy. Mezi lety 2018 a 2020 již působil na českém a slovenském trhu v roli business & commercial strategy managera. Celkem osm let měl také na starosti partnerství se společností McDonald’s na trzích střední Evropy.
„Mým hlavním cílem je růst našich klíčových značek na českém a slovenském trhu a také hledání možností expanze do nových kategorií. Myslím, že oba trhy mají v tomto ohledu obrovský potenciál, a chtěl bych zajistit, aby spotřebitelé měli naše produkty vždy na dosah ruky. Rád bych také posunul spolupráci s naším silným partnerem, společností Coca‑Cola HBC, na další úroveň,“ říká Martin Binder, nový generální ředitel společnosti Coca‑Cola ČR.
Před nástupem do společnosti Coca‑Cola pracoval Martin Binder více než osm let jako podnikatel a vybudoval IDEAL Live Marketing, nejoceňovanější livemarketingovou agenturu v Rakousku, ve které se věnoval především B2B akcím a projektům.
Martin Binder získal vysokoškolský titul v oboru Sales and Marketing na University of Applied Sciences for Management & Communication ve Vídni. Mezi jeho silné stránky patří schopnost systémového myšlení se zaměřením na vyhledávání obchodních příležitostí a budování vztahů nejen s klíčovými stakeholdery. Volný čas tráví s rodinou, případně se věnuje sportům, především cyklistice, běhání či turistice. Při odpočinku rád poslouchá klasickou hudbu a je velkým fanouškem Mozarta.
Zdroj: coca-cola.com